Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een online MineCraft server opzetten?

ik wil graag een minecraft server opzetten maar dan moet ik mijn port open zetten maar dat wil ik eigenlijk niet. is er een mogelijkheid om dat online op een hosting te doen? ik heb al een hosting server op hosting2go. help mij A.U.B

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je hem online wilt hosten, heb je een VPS server nodig, op een gewone host gaat dit niet lukken.

Je kan ook met hamachi een netwerk maken, het nadeel hiervan is dat het gevoelig is voor hackers, als je zomaar iedereen toelaat.
(Lees meer...)
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je me uitleggen wat hamachi is? ik heb het al geprobeert maar dan komen er toch nog mensen op jou netwerk. ik bedoel dat mijn vader liever geen spelende/hackende op ons netwerk wil.
Jaspro101
12 jaar geleden
Hamachi is een programma dat een virtueel netwerk creëert, die net zo werkt als je thuisnetwerk.
Op hamachi kan je ook je netwerk beveiligen met een wachtwoord, deze moeten mensen dan eerst intypen (deze moet jij dan gegeven)
Je kan ook zetten dat jij eerst moet goedkeuren voordat hij erin kan. zo is het dus extra beveiligd en kan je bijv. alleen vrienden toelaten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding