Zijn er Simulatie games voor pc, wii, ps2 waarbij je een dier bent en op natuurlijke wijze moet zien te overleven?

Op natuurlijke wijze bedoel ik dan: Zonder levels.

zoals, je honger stillen door te jagen, oppassen voor roofdieren die jou op kunnen eten en moet vluchten voor jagers enzo.

is er zo'n game?
graag voor ps2, wii, of pc.. als het voor pc is, ik heb windows vista dus wel iets wat daar op kan.

greetz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

SPORE
zeker een aanrader. ik speel het spel al heel lang.

je speelt een evolutie na. eerst ben je bacterie dan kom je in het volgend ´level´ en wordt je een beest dat probeert te overleven jij beslist hoe het eruit ziet en wat het eet slaap wie het als vrienden ziet of als aartsvijanden (zoals een schaap en wolf of antiloop en gnoe).
je kan na dat 'level' ook nog door naar andere evolutie delen steentijd , civilisatie, en als laatste het ruimte tijd perk.

kijk op youtube voor wat filmpjes mischien vindt je het wel leuk