ik heb problemen met de nintendo WFC op mijn nds?

Op mijn Nintendo ds lite wil ik graag online (nintendo WFC) maar als ik de WEP key invul doet hij het niet, terwijl ik zeker weet dat ik het goed doe en op de site van nintendo vind ik ook geen antwoord, terwijl mijn wii wel online gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je dan hetzelfde probleem en heb jij geen WEP beveiliging meer maar een nieuwere. Ik heb hier ook niks op kunnen vinden. Alleen dan dat je de beveiliging op je internetverbinding weer zwak moet maken.
(werkelijk geen idee hoe dat moet, dat heb ik zelf niet gedaan)
Hiermee moet je overigens goed oppassen, iedereen kan dan op jou internet en dat kan flink in de papieren lopen...