Ik heb veel problemen met de minecraft outdated version, is dit bij de betaalde versie ook?

Bij de outdated version kan hij een applet pack niet vinden terwijl ik die wel gedownload heb.
Wat kan ik doen/ is dit bij de betaalde versie ook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nee, er zitten veel fouten in de oude werelden. De nieuwe lopen meestal perfect.
Als je een tablet hebt, kun je hem gratis downloaden op de Snappz Market. (www.snappzmarket.com)
Downloaden en klaar.
Voor de PC zul je moeten betalen, want die kun je nergens volledig en gratis downloaden.

Als het niet lukt, laat dan een reactie achter.

Gavin