Mijn bureaublad blijft volstaan met .class bestanden. Hoe haal ik die weg?

Als ik mijn Windows PC opstart, staat mijn bureaublad vol met deze .class bestaden (ip.class, iq.class, jp.class Etcetera).

Ik weet dat ik deze bestanden gebruik voor het welbekende spel Minecraft, wat ik speel, en op mijn bureaublad heb staan.

Ik heb deze files al meerdere keren verwijdert, maar steeds als mijn pc uitgaat komen ze weer terug.

Hoe komt dit, en hoe haal ik ze permanent weg?!?!

ps. Ik heb recent de Yogbox mod gedownload.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Deze class bestanden horen normaal gesproken in de .minecraft/bin/minecraft.jar te zitten. Probeer eens de yogbox te deinstaleren (of tijdelijk ergens anders te zetten) en start dan je computer 2x opnieuw op (dus zonder tussendoor minecraft te spelen). Als je bureaublad na de 2de keer opnieuw opstarten nogsteeds vol staat met classfiles is dit een probleem met de yogbox en kunnen ze je hier verderhelpen: https://yogscast.com/forumdisplay.php?112-YogBox-Help
en als je erna nog steeds dit probleem hebt kun je je vraag het beste stellen op www.Minecraftforum.net

Toegevoegd na 1 minuut:
Vergeten er bij te zeggen: Nadat de yogbox er tijdelijk uit is moet je voordat je opnieuw opstart even de normale minecraft spelen (zonder mods).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had het geprobeert, maar er gebeurde vrijwel niets. Heb ze nu handmatig allemaal verwijdert, en nu zijn ze allemaal weg, en is het probleem opgelost.