Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar is de ophaal- en afleverplek in Need For Speed "Undercover"?

In Need For Speed "Undercover" moet je op een gegeven moment een pakketje afleveren binnen een bepaalde tijd voor een onbekende vrouw.

Kan iemand mij vertellen waar ik de ophaal- en afleverplek kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
724
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je recht onderin je scherm geen wegenkaart met een gele lijn als de te volgen route? Als je het spel anders dan op de PS3 speelt kan ik je niet helpen, de PS2 versie van dit spel is anders dan wat ik heb, maar aan de trefwoorden te zien speel je op de PC? In dat geval kan je mijn antwoord als niet geschreven bevatten, want ook die versie ken ik niet (en kan anders zijn) als wat ik speelde...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*correctie, links onderin

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Via je wegenkaart, deze opdracht valt binnen de categorie ''klussen'' begin en eindpunt wijst zich vanzelf.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar hou voor alle zekerheid tijdens deze opdracht (ook voor latere opdrachten) dat je anders even voor alle zekerheid op de wereldkaart kijkt, beter een keer teveel kijken als een keer de afrit missen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@JKL64: bedankt voor je snelle reactie. Het probleem is dat ik via de GPS al enkele dagen op dezelfde plaats uitkom...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dan weet ik niet wat er mis gaat bij je, heb dat probleem zelf nooit gehad... Ik zal de PS3 nog eens aanslingeren. Desnoods kun je via youtube zien wat de bedoeling is en waar je exact moet zijn? Is w.s. even lekker zoeken, maar het staat er vast wel op. Is het je eerste klus voor 'die mysterieuze' persoon?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding