Als je deze game gewoon bij een (web)shop koopt. Een nieuw exemplaar in ieder geval zit er gewoon een code bij. Of wel op de achterkant van de handleiding of op een aparte voucher. Heb je hem tweedehands is het mogelijk dat deze code gebruikt is, dan moet je 10 euro betalen voor een nieuwe pas om hem online te kunnen spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sekkel
12 jaar geleden
dit was het atwoord wat ik wou weten

Andere antwoorden (3)

Nee dit hoeft niet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Speel het zelf overigens ook al weken online. Nooit wat betaald naast de game zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet als ik het spel over zou kopen? Want tegenwoordig wordt er veel gebruik gemaakt van een online pass die maar 1 keer geldig is. Zit er een code in het boekje bij? Als dat wel zo is en jw verkoopt het spel, moet de nieuwe eigenaar geld betalen om online te kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee? Deze kun je toch vaker gebruiken? Je kunt echter maar op 1 code tegelijk zitten. Ik en mijn broer hebben ook apart account dus waarom niet? Overkopen betekent dat diegene de cd niet meer heeft dus werkt het niet. En bij jou wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze kan je maar 1 keer gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld een keer een spel op marktplaats gekocht met Online Pass en daarbij moest ik opnieuw de online pass kopen in de PS Store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogelijk is dit veranderd. Gister heeft mijn broer zijn pass opnieuw moeten invullen (Opeens werkte online niet meer, daarna weer wel).
nee dat hoorde ik ook maar blijkt niet waar te zijn, je kunt gewoon net als op call of duty of andere games online zonder te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hem online spelen,maar je moet een ongebruikte online pass hebben,die je krijgt als je hem nieuw koopt,als je hem tweedehands koopt dan moet je wel 10 euro betalen,omdat de code dan waarschijnlijk al is gebruikt