Hoe weet je of je bij het computerspelletje sims 3 zwanger bent?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
8.1K

Antwoorden (3)

Je vrouw is de hele tijd misselijk en moet veel overgeven.
En na een tijdje krijg je een bericht met 'Je bent zwanger'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op begeven moment krijgt je sim een dikker buik en komt er ook een melding dat je sim zwanger is en dan komt het ook bij je humeur te staan. Maar als je kind je maken doet en je hoort waar neer ze bijna klaar zijn een soort geluidje die je normaal niet hoort wordt ze ook zwanger
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hebt geprobeerd een kindje te maken, en daarna gaat ze kotsen door onbekende oorzaak, is het wel bijna zeker dat ze zwanger is. Ze zal waarschijnlijk ook rugpijn krijgen.
Na 1 dag ofzo wordt de camera naar haar toegetrokken en zie je een klein buikje, ze draagt dat ook andere kleren. Hierna weet ze zelf ook dat ze zwanger is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat=dan