Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goed rolspel waarbij je een klassieke stad moet bouwen? Ik ken lord of ultima en grepolis al.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
700

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Goodgame Empire, ik speel het zelf ook en hierbij is het de bedoeling dat je je eigen kasteel bouwt en upgraded. Als je ver genoeg bent kun je zelfs meerdere kastelen beheren, deze kastelen worden zogenaamde buitenposten genoemd die je ook van anderen kunt veroveren. Je kan er ook voor kiezen om jezelf bij een bondgenootschap aan te sluiten of er zelf één aan te maken.

Als je meer wilt weten kan je even naar het forum of speel het spel op www.funnygames.nl

Zie ook de links:

Toegevoegd na 22 uur:
Ik weet niet of het persé online moet zijn maar ook CIVILIZATION is fantastisch! CIVILIZATION bestaat uit 5 delen waarvan de eerste 3 een prijs voor beste strategisch spel van het jaar hebben gewonnen. Het is allemaal ontworpen door Sid Meijer die ook heeft geholpen bij de beroemde RollerCoasterTycoon spellen. Het is de bedoeling dat je een heel rijk bouwt en bepaalde doelen haalt of gewoon iedereen in de wereld waar je speelt vernietigen. Het is een enorm lastig spel al maak je het jezelf heel makkelijk. Het is onvoorspelbaar en ook erg verslavend. Als het je interesseert moet je maar eens op www.youtube.nl rond gaan kijken naar video's van de spellen.

Grz. POEHAA

Toegevoegd na 22 uur:
Oja, nog even een belangrijk detail. Bij Civilization is het de bedoeling uiteindelijk zo modern mogelijk te worden en als je goed bent dan loop je op een gegeven moment voor op de realiteit. Als je dit niet leuk vindt is Civilization toch niks voor jou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tribalwars... strategisch,bouw spelletje waarbij je ook nog oorlogje mag voeren gebasseerd op de middeleeuwen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Travian is er eentje. site: travian.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding