Wat houden de rebirthes in van infinity blade 2?

De rebirthes begrijp ik niet en ik had een aoort eindbaas daar ging ik dood en toen was ik in eens bij rebirth twee dus kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit met de rebirthes van infinity blade 2 en wat het precies zijn en inhoud

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Bij infinity blade gaat het erom dat je iedereen verslaat tot aan de laatste eindbaas. Als je verliest dan ga je dood en gaat je zoon (dus de 2e generatie in jouw geval) weer wraak proberen te nemen op de eindbaas. En zo gaat het steeds verder.