Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op runescape stond dat ik 3 items zou behouden na mijn dood, en in de wildy ging ik dood en verloor alles, hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
685
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIEMAnd?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hallo,

Dit komt omdat je een speler aangevallen hebt, waardoor je een skull (doodshoofd) boven je hoofd krijgt. Dit houd in dat je alle spullen zult verliezen als je dood gaat. Dus stel dat je 1 bandos item draagt, dan verlies je die dus. Je moet altijd goed bedenken welke spullen je bereid bent te verliezen, als je dood gaat.

Hopelijk heb ik het zo goed mogelijk uitgelegd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, dus daarom vroeg iemand of ik hem aan wilde vallen!!!!, ik was helemaal niet van plant om te vechten, maar dacht waarom niet aangezien ik mijn spullen zou behouden. Weg 3 zamorak items, pffff. Wat jammer dat er nog altijd scammers op rs rond lopen, deze verpesten het hele spel.

Andere antwoorden (2)

Misschien was je wel skulled, dan verlies alles
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga in de wildi nooit met high risk betreden.. je word gelured en de kans is veel groter dat je word aangevallen! kijk daarom altijd alles eerst na en ook je geld pouch!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding