Sims 2 is traag, wat te doen?

Ik heb Sims 2 op mijn pc staan, maar het is heel traag. Het staat er nog niet lang op. Als ik een familie speel, gaat het heel taag. Niet de tijd, maar dingen doen. Dan wil ik bv het scherm opschuiven, en dan doet hij dat in schokkende bewegingen. Is hier iets aan te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (5)

Sims is een zwaar spel, je computer trekt dit niet. Je harde schijf kan vol zijn (Je computer opschonen helpt) of je videokaart kan niet voldoende zijn voor het spelen van Sims.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je computer kan het gewoon iet aan, waarschijnlijk voldoet het niet aan de minimale eisen. Plaats anders nog even de specificaties van je computer hier zodat we beter kunnen oordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je cheats gebruikt? zoja dan had je slowmotion perongelijk geklikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat het aan je spel zelf ligt, als je een grote stad gemaakt hebt met veel families, moet alles altijd zeer lang laden. Dan moet je gewoon wat gezinnen en kavels verwijderen. Maar aangezien het spel er nog niet zo lang opstaat, denk ik dat het daar niet aan ligt. Het spel is waarschijnlijk te zwaar voor je computer. Je kan proberen om de harde schijf van je computer op te ruimen door programma's te verwijderen (configuratiescherm en dan programma's verwijderen) of als je veel foto's of filmpjes erop hebt staan, die ook verwijderen. Als dit allemaal niet helpt kan je de sims 2 opnieuw downloaden, door het eerst te verwijderen & daarna weer opnieuw te downloaden. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een beetje moeilijk een antwoord te geven als we geen specificaties hebben van je pc. Waarschijnlijk weet ik het wel en voldoet je pc dan niet aan de des gewenste eisen.

Sluit zoveel mogelijk onnodige processen en probeer het programma's GameBooster, dit kan in sommige gevallen zichtbaar helpen.