Heel vaak out of memory bij minecraft. Hoe kan dit?

Ik heb niet zo'n hele goede computer (intel celeron 2gb ram) maar ik heb bijna nooit out of memory (de laatste keer was meer dan een maand geleden of misschien wel langer.) Maar vanavond had ik wel 10x out of memory (ik overdrijf niet). Ik speelde skyblock adventure met een vriend.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je weet dat Minecraft sinds eind november officieel 'live' is gegaan met versie 1.0 Misschien moet je de nieuwste versie van de launcher installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
minecraft is pas gehackt. Misschien daarom.