Bij het installeren van Assassin's Creed - Revelations ontbreekt het bestand vcredist.msi. Hoe kom ik aan dit bestand?

Ik probeer al enige tijd Assassin's Creed te installeren, zowel AC II als Revelations (IV). Elke keer aan het eind van de installatie vraagt Setup om het installatiepakket vcredist.msi. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen, en hoe ik het dan moet installeren? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Volgens Google is dit het Microsoft Visual C++ pakket.

Ik heb een 32 bit versie als bron vermeld heb je een 64 bit nodig kun je die ook op die site vinden.

probeer die eens te installeren en waarschijnlijk kom je een stuk verder.