Kan ik mijn PSP ombouwen?

Ik wil mijn psp ombouwen. firmware : 6.60, date code : 0C (nul C)
Kan dat? en met welk programma?

Toegevoegd na 42 seconden:
PSP-3004 RR

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K

Antwoorden (1)

Yep dat kan.
Je hebt er alleen wel een speciale "pandora" batterij voor nodig.
Maar:

Benodigdheden

Een PSP die je wilt ombouwen
Een Pandora Batterij of Battery Service Tool
Een Pandora Magic Stick
Voorbereidingen

Zorg dat jou Pandora batterij volledig is opgeladen.
Standaard THEMA op de PSP instellen of fabrieksinstellingen terug zetten
Zorg dat er geen UMD Disk in de PSP zit.
Uitvoering Ombouwen

Memorystick en standaard batterij uit PSP halen.
Doe nu de Pandora Magic Stick in de PSP die je wilt ombouwen (downgraden of unbricken).
Doe dan je Pandora Batterij in de PSP en houd tegelijkertijd het knopje dat je hebt gekozen (bij het maken van de Pandora Magic Stick) om de PSP te booten (op te starten) ingedrukt.
Vervolgens verschijnt het volgend menu: ook wel de service mode van de PSP genoemd.
– Press X to install 3.90M33
- Press O to install original 3.90

- Press [] to dump nand to nand-dump.bin. When done, psp will auto shutdown.

- Press L+R+HOME+start to restore nand from nand-dump.bin

Deze stap is uit voor zorg: Druk dan op [] om een nand-dump te maken. Na dumping gaat PSP automatisch uit. Mocht je PSP bricken kan je met de dump jou PSP weer herstellen.
Indien je stap 6 heb uitgevoerd. Herhaal nu stap 3 om weer in het service menu te komen.
Druk op X om de CFW custom firmware in installeren. PSP gaat nu aan het werk!
Na afloop zie je op het scherm staan press X to shutdown. JOU PSP IS NU OMGEBOUWD.
Afronding Ombouwen

Zet de normale memorystick en de batterij terug in de omgebouwde PSP.
Normale memorystick m.b.v de zojuist omgebouwde PSP formateren (niet jou Pandora Magic Stick dat mag duidelijk zijn)
Druk op [Select] en verander de volgende instellingen in het XMB menu.
-CPU CLOCK XMB moet zijn 333/166

-CPU CLOCK GAME = 333/166

-USB DEVICE = memory Stick

-UMD ISO-MODE = M33 driver

-ISO VIDEO MOUNT = NONE

Ga naar EXIT en druk dan op X nu zijn wij echt klaar. Succes met jou PSP