hoe maak ik een 8-bit game met gamemaker?

ik wil graag een spel maken met gamemaker, maar wel 8 bit. net zoiets als castelvania vampires kiss alleen dan met eigen draai eraan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

kan je niet gewoon grote sprites nemen met een 8 bit deuntje erbij.
dan lijkt het wat mij betreft al op een 8 bit game.

met depixelizing kan je reguliere sprites omzetten naar 8 bit formaat
http://www.extremetech.com/gaming/84040-depixelizing-pixel-art-upscaling-retro-8bit-games