Hoe laat je de keeper meedoen met een corner op de ps3? Bij FIFA2012

Fifa

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Die gaat soms automatisch mee als het een van de laatste minuten is en je staat 1 doelpunt achter. Dan krijg je een soort alles of niets scenario.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je "ultra-aanvallend" spelen, alleen dan kan het. Als je achter staat in de laatste minuten, gaat de keeper automatisch mee naar voren. Dus je hebt het deels zelf in de hand of de keeper wel of niet mee gaat.