Bij mw3 wil ik graag leren quickscopen, hoe kan ik dat het beste leren?

Ik wil niet dat me kill death eraan gaat dus wil graag een privatematch ofzo met gewone computer mannetjes kan dat? En zo nee hoe leer ik het dan wel? Het liefst wil ik het zo snel mogelijk leren. En ten slotte wil ik weten welke attachment en andere dingen je op de sniper moet gebruiken. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Deze link geeft een (helaas engelse) uitleg van hoe je dit het beste kunt doen.

In de bron staan er wat hints over welke wapens je moet gebruiken (ook welke sniper).

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste, speel NOOIT call of duty als het om je K/D gaat. Je gaat je alleen maar ergeren. Je K/D gaat vanzelf omhoog zodra je beter wordt. Nee, met bots in een private match kon alleen in Black Ops.

Het beste om mee te beginnen lijkt me een MSR.
Attachment maakt niet heel veel uit, als je maar geen thermal scope kiest. Kies stability als '4e perk'.

1e perk: Sleight of hand
2e perk: Quickdraw
3e perk: steady aim

Hoe je het gaat leren: je moet eigenlijk gewoon online snipen in Team Deathmatch. Je moet natuurlijk niet gaan liggen op de grond. Probeer gewoon rond te rennen en zodra je een enemy ziet, probeer je ze te quickscopen.

Schiet niet voordat je scope volledig is ingezoomd.

Succes