Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je Fifa 12 voor de pc koopt, kun je dan die cd-rom gebruiken op meerdere computers en dan ook nog op een usb zetten ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
776

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op meerdere computers kan wel maar niet op ern usb, als je het op meerdere computers instaleert moet je wel elke keer de cd er in doen op de computer waarop je speelt.

Toegevoegd na 37 seconden:
Ern usb = een usb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maaar als er op een pc de cd lezer kapot is, hoe kun je dat het spel spelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuk

Andere antwoorden (1)

Ja, dit kan.

Als je op een andere computer speelt, is wel alle data weg.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt jouw CD wel op een andere computer gebruiken, alleen de data staat op je eigen pc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De data worden opgeslagen op de PC, niet op de CD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lees je ook in mijn zin. 'Als je op een andere computer speelt, (met jouw cd, alleen bij iemand anders). Graag wil ik die - weg, want mijn bedoeling is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, zo bedoel je. Ik las het als: als je op een andere pc speelt, is de data gewist (logisch, aangezien je het woord 'weg' gebruikt). Om misverstanden te voorkomen had je mijns inziens beter een andere bewoording kunnen gebruiken. Over de min zou ik mij niet te druk maken, je zult in je verdere 'Goeievraagcarriere' nog veel minnetjes te verduren krijg; en lang niet allemaal terecht.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding