Weet iemand een leuke spel waarbij ik kan het spelen op de pc (Dimension 3100)

Dit zitten er in mijn computer

Processor Pentium 4
Processor speed 3200 MHz
Amt of RAM 256 MB (max 2048 MB)
Hard drive 80 GB (7200 rpm)
Display type 17-inch LCD
Operating system Win XP Home

Toegevoegd na 9 uur:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.80GHz
RAM: 1014.1 MB
Videokaart:: Intel(R) 82915G"GV"910GL Express Chipset

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De zwaardere spellen die je zou kunnen spelen (afhankelijk van vooral je videokaart)
Unreal tournament 2003 (GOTY)
Tactical Ops
Soldier of Fortune 1 en 2

Ik hoop dat dit een beetje in in genre valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks ik zocht naar een moderne game..(wat ondersteunt)

Andere antwoorden (3)

Tja, wij weten niet wat jij leuk vind, en ik weet niet precies wat voor soort spellen je PC kan draaien. Je zou de GTA serie (III, Vice City, San Andreas, IV) kunnen proberen, al weet ik niet of je PC IV zou kunnen draaien (wat niet wilt zeggen dat je PC slecht is, maar dat ik er weinig vanaf weet).

Toegevoegd na 11 uur:
Ok IV gaat niet werken blijkbaar, weet er zelf weinig vanaf, maar zie de reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GTA IV gaat niet optimaal draaien op dat systeem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sterker nog, je moet blij zijn als gta IV uberhaupt opstart
De verschillende versies van Need voor speed, een racespel b.v. Most Wanted

Toegevoegd na 35 seconden:
Quack
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is totaal afhankelijk van wat voor soort spellen je houdt.

Panzers, Command &conquer generals, heroes of might and magic 3 OF 4 zijn goede voorbeelden van tactische spellen. Jagged alliance 2 is ook een goede (al moet je er wel van houden).

Ik denk dat je eens een gameshop moet binnenlopen en kijken welk spel je mooi lijkt. Let op de specificaties die altijd op de doos staan. Ga zoeken op internet op reviews en screenshots. Je weet dan aardig wat je te wachten staat