Ik heb MW3 gereserveerd gisteren en nu krijg ik UITVERKOCHT te horen! Ik heb toch recht op de hardened edition dan?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das wel gek ja.. Achja dan maar Runescape spelen hhahaa
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je dan geen bewijs van je reservering? Datum, kopie van bestelling in je mailbox (indien online besteld?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jhaa als er geen release aan vast zat had ik hem eigeblijk al
Ritsuka
12 jaar geleden
Beetje laat met de reservering, mensen die eerder waren krijgen dan voorrang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahh okee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik heb eigenlijk al een reservering gedaan voor iets wat ze nie hebben das klantonvriendelijk xD
Ritsuka
12 jaar geleden
Dit kan er mee te maken hebben dat het uitverkocht is: http://www.geekologie.com/2011/11/french-thieves-make-off-with-over-1-mill.php

Antwoorden (3)

Zolang jou niks toegezegd is heb je nergens recht op. Heb je al betaald?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en bevestiging
Nee, je krijgt het dan geleverd wanneer ze weer een nieuwe batch binnen krijgen. Waarschijnlijk is dat al op zeer korte termijn..
Je heb alleen maar recht op een vervangend product als ze echt niet meer kunnen leveren. En dat is hier niet het geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jhaa ik krijg alleen MW3 maar nie de special edition duss
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope je krijgt gewoon waar je betaald voor hebt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Da vin ik duss ook ik ga er wel acheraan hoor anders maak ik der een rechtzaak van hahahah xP
Altijd lastig, zowel retailer (winkels) als leverancier (het spel zelf eigenlijk) beloven op dit gebied soms meer dan ze kunnen bieden. Er zijn maar een x-aantal special editions van spellen. Maar het aantal pre-orders zijn onbeperkt. Daar wordt de productie wel een beetje op afgestemd maar nooit volgens het letterlijk aantal pre-orders. Er pissen altijd mensen naast de boot.