Als je FIFA 12 verwijdert van je pc, kan je hem dan elders weer installeren?

Ik heb paar dagen geleden FIFA 12 gekocht, maar mijn computer is te traag. Kan ik hem verkopen als ik hem van mijn computer verwijder en dat de koper hem dan wel op zijn computer kan installeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Zover ik weet krijg je er een code bij waarmee je het spel moet activeren. Dit kan dacht ik eenmalig. Dus als jij die code al gebruikt hebt en je gaat hen verkopen dan kan de nieuwe eigenaar niet meer online spelen, heb je die code net gebruikt dan kan je hem gewoon op een eerlijke manier verkopen, en zal het geen probleem vormen.