Mijn FIFA 13 op de PC lagt een beetje. Wat zijn de beste settings om dit te stoppen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Vooral dingen als AA (anti alias) en texture quality zijn features die veel vragen van je computer. Als je die lager zet zou het beter moeten gaan. Als je dan nog lag hebt moet je net zo lang alles op lager gaan zetten tot het goed gaat, misschien uiteindelijk zelfs de resolutie.