Wat is een beter killstreak in black ops attack dogs of gunship, met welke krijg ik de meeste kills?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (9)

hangt veel af van de map en of je goed bent met het gunship als er veel huizen zijn kan je beter Dogs nemen Jungle ofzo is Gunship veel beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Shoot Vrager,

Ik vindt zelf dat je met Sentry Gun en Helicopter de meeste kills krijgt, als je Sentry Gun op een plek tegen een muur ergens boven kan krijgen is hij onuitschakelbaar, alleen via Flash Grenade is hij 5 Seconden uit, maar de kans dat hij binnen die seconden wordt gehackt is zelden. Verder vindt ik Helicopter in elk COD Spel het beste om te behalen.

Hoppelijk genoeg info, succes met knallen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dogs zijn het beste, er worden er veel losgelaten en ze killen snel de anderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dogs in combinatie met Chopper gunner. De hondjes zorgen ervoor dat ook mensen die in een gebouw zitten worden vermoord, zodat als ze binnen zitten jij niet nutteloos met je helicopter in de lucht bent. Als ze dood gaan spawnen ze vaak buiten, dus dan kun jij ze snel neerschieten met je helikopter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het heeft met je tegenstanders te maken, als er 1 of 2 spelers anti-lucht bij zich hebben ben je snel klaar, echter neemt niemand de moeite om je uit de lucht te schieten en zitten ze niet allemaal binnen dan kan je flink kills maken

qua hondjes: ze zijn niet echt moeilijk uit te schakelen. mocht je nou met je honden meerennen zodat er maximaal verwarring en stress is kunnen honden zeer veel kills opleveren.

het lekkerst is om huey en daarna hondjes en dan tegelijk inzetten :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt ;
Op een overdekte map kan je beter Attack Dogs nemen, omdat je met een Gunship niet zo makkelijk door de gebouwen heenschiet, als je een open map hebt kan je beter een Gunship nemen omdat je ze daar gewoon kan vermoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig hebben veel mensen een Strela 3 of MAW. Maar Gunship is echter veel leuker en beter. IN combinatie met Blackbird en SPy Plane.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dogs want tijdens je dogs kan je zelf ook gewoon nog blijven ownen als je in een gunship zit kan je mkaar op 1 manier kille
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet zo heel snel achter elkaar kills haalt kan je het beste RCXD nemen omdat je daar altijd wel 1/2 kills mee krijgt.
Als je wel goede kills krijgt kan je het beste Blackbird nemen omdat je dan heel goed kan zien waar je tegenstanders zijn.
De beste killstreak combinatie vind ik :
-sentry gun
-blackbird
-attack dogs