Weet iemand hoe deze zombie game heet?

Ik zoek een zombie spel, Waarbij je wapens kan combineren en ze tegen zombie's kan gebruiken weet iemand welk spel dit ookalweer is?

Toegevoegd na 5 minuten:
Volgens mij was deze game voor xbox 360 en pc, weet het niet precies.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dead Rising is een aardig nieuw spel dat deze optie bied. In deel 1 zit je in een winkelcentrum als fotograaf, en je moet overleven tot de helikopter komt.
In deel 2 zit je in Vegas.
In beide games kun je allerlei objecten combineren tot wapens.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is hem zeer bedankt!!
Kimath
12 jaar geleden
geen probleem. Ik heb het spel zelf veel gespeeld, dus ik wist precies welke je bedoelde :)

Andere antwoorden (3)

Dat klinkt als Alone in the Dark.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet het spel dat ik zocht, Maar ziet er toch goed uit + voor de moeite:D!
left 4 dead ? Ook een game met alleen zombies volgensmij kan dat hier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Resident Evil?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb bijna elk Resident Evil spel gespeeld, en kan mij niet herinneren dat je dingen kunt combineren tot wapens. Je kunt alleen met wapens schieten die ook in het echt bestaan.