Hoe kan ik dingen kopen in de PS store?

Hoi,

Hoe kan ik dingen kopen in de PS store?
Is dit mogelijk door op te waarderen op de PC met paypal of moet je hier perse een creditcard aan koppelen?

Gr.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.6K

Het beste antwoord

Je kunt je tegoed ook opwaarderen via een PSN-card. Als je deze online koopt, krijg je meteen de code, en kun je via je ps3, met die code je tegoed opwaarderen.

Je kunt ze bijvoorbeeld kopen via deze site: http://www.psncode.nl/

Toegevoegd na 2 minuten:
Via de onderstaande video kun je zien hoe je die code invoert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan ook gwn in de normale winkels kopen.
Hoe los je deze code in?
1.Log in op je account
2.Ga naar accoutbeheer
3.Dan staat er code inlossen
4.Je komt dan in een venster waar je cijfer of letters kan opschrijven
5.Ja kan nu kopen :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet alle manieren, maar de manier waarop ik het doe is in de spellenwinkel een psstore kaartje kopen van 20€ of 50€. Deze voer je dan in de PS store en daar kan je dan dingen mee kopen enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan inderdaad in bijvoorbeeld de free record shop of de bart smit een playstation network card kopen, je kan ook online op je playstation je portemonnee opwaarderen maar dan moet je een creditcard heben het kan niet met een gewone bankpas.