Is er iets bekend over de komst van Wordfeud op de Blackberry?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Op onderstaande site een bericht van 26 september.

Meerdere malen per dag krijgen wij de vraag of Wordfeud ook voor de BlackBerry beschikbaar is. Helaas moeten wij hier tot nu toe steeds ontkennend op antwoorden. Geloof ons: we hadden het zelf liefst ook anders gezien. Op de vraag of Wordfeud voor de BlackBerry komt konden we tot nu toe geen antwoord geven. Daarom hebben we vandaag de makers van Wordfeud gemaild en gesmeekt of ze een BlackBerry versie willen maken. Zodra we wat van hen horen dan horen jullie van ons!

Update: We hebben heel snel antwoord gekregen van Wordfeud. Helaas zijn er op dit moment nog geen plannen om Wordfeud voor BlackBerry te maken. We blijven echter lobbyen!

http://blackberries.nl/blackberry-weblog/itemlist/tag/wordfeud%20BlackBerry

Er is wel een alternatief wat er een beetje op lijkt, misschien is het iets voor je http://appworld.blackberry.com/webstore/content/43040?lang=en Kost wel 99 dollar cent