Wie weet er online spellen waarbij je net zoals bij tribal wars en bandias alleen moet klikken?

Ik bedoel dan spellen waar is je elke dag op moet kijken en dingen moet bijwerken. Net zoals bij travian, tribal wars, bandias of osm. Dat je niet zelf een poppetje hoeft te besturen.

Ik hoop dat jullie het snappen wat ik bedoel :s

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.6K

Antwoorden (9)

The-bastards.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.myfreefarm.nl
www.gladiatorgame.nl
www.dgame.nl

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.xtremetop100.com/mmorpg-&-mpog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Happy Harvest. \0/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.farmerama.nl, dat is een spel waarbij je een boerderij hebt en gewassen en dieren oogst. Het spel is afwisselend en er komen steeds nieuwe dingen bij. Ook zonder echt geld in het spel te stoppen is het spel zeer goed te spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.the-west.nl
een spel waarin jij 1 karakter bent,
opzich wel wel een leuk spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op Facebook is zo'n game, die heet Mafia Wars of Maffia Wars, weet ik niet meer zeker. Daar kan je wel verslaafd aan raken volgens verschillende mensen die ik ken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.maffiagame.nl/
Http://www.cybercrimes.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze spellen vind ik heel leuk:
www.fr4nko.nl
www.newcriminals.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat zijn 2 maffiaspellen.

De bovenste is wat rustiger (dus kun je sneller (geld)prijzen winnen), de onderste is wat drukker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.thewest.nl Is een erg goede online game, in de stijl van het Wilde Westen, Erg veel mogelijkheden.

www.Gladiatus.nl Leuke online game in de stijl van de Romeinse Arena wedstrijden.

www.nodiatis.com Erg uitgebreide MMORPG online. Zeker een aanrader!