Hoeveel GB geheugen heb je nodig bij de Sims 3 als je alle uitbreidingen accessoires pakketten hebt?

Toegevoegd na 7 minuten:
Is er iemand die tot nu toe alle uitbreidingen accessoires pakketten heeft?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
4.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoek op hoeveel geheugen elke uitbreiding inneemt en tel dat dan bij elkaar rop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk eraan dat de savegames ook flink wat geheugen in beslag kunnen nemen! Ik houd altijd 20Gb over voor noodgevallen (zoals plotselinge savegames e.d.)
Mocht je niet genoeg geheugen in je computer hebben, externe harde schijven zijn tegenwoordig zo duur niet meer ;)

Het beste antwoord

rond de 12 gigabite (gb)

Toegevoegd na 1 dag:
maar et spel word zwaarder ( ookal zijn de uitbreidingen aleen maar kleine scriptjes text en plaatjes ) daardoor gaat het benodige RAM geheugen omhoog (niet tegen je pc aan Rammen he! xD) maar ff sirieus
dan heb je rond de 2.5 gb RAM gehegen nodig....

mischien kun je voor meer info op www.thesims3.com kijken of op www.ea.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nja de standaard weegt heel veel maar dat is dan ook een heel spel de uitbreidingen zijn niet meer dan text en plaatjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx

Andere antwoorden (2)

Die 12 gig is nog niet het probleem. maar elke keer als je een uitbereidingspakket instaleert wordt het spel steeds zwaarder. Dus als je maar 1 gb in je pc hebt trekt hij het zeer zeker niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ongeveer 30 gb

Toegevoegd na 22 seconden:
je hebt deze vraag later nog een keer gesteld