is er al een black ops (PC) rank hack?

dat ik minstens naar 50 kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zielig figuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland1955. Idd!
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat heb je daar aan, gewoon zelf verdienen is veel leuker.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zat met mw2 al snel op rank 45, gewoon flink wat potjes spelen en goed je best doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hjb ofzo roland, het is alleen maar voor iets zodat ik en paar vrienden op private match kunnen quickscopen nerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan altijd al. Er is geen rank verbonden voor toegang om te quikscopen met vrienden in een private match ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lame!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij bent echt de meest domme persoon die ik ken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wilde ik altijd al horen :)

Het beste antwoord

er zijn meer dan genoeg hacks, ik heb er zelf een paar.
hierzo is een site waar je voor veel games en dus ook Black Ops hacks kunt vinden,http://digital-rat.ucoz.com/load/cod_black_ops/31
succes ermee!
PS: het is veel leuker om het allemaal zelf te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb alles al gehaald op xbox, maar dit is voor pc omdat ik met paar vrienden wat wil rgeelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dat is een dikke virus.
check maar virustotal

Andere antwoorden (2)

Nee die is er niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn meer dan genoeg hacks daarvoor.
Nee het gaat niet zo hard als bij MW2, ik weet wel hoe je split screen moet hacken maar dat hoeft niet want bij black ops heb je alles al. Maar het spel zelf uitspelen met je eigen skills is toch veel leuker joh. Bestel MW3 goedkoop op www.GameBuyer.nl