als je een ps3 update en vervolgens eens spel er in doet en het spel word niet gepakt waar kan het aan liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Het kan een foute update zij (zoals ik ook een keer heb gehad met een Xbox), maar dan moeten meer mensen daar last van hebben. Werkt alleen dat ene spel niet, of werkt er geen een spel meer?
Je kunt proberen de ps te herstarten, maar of dat helpt...(?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meerdere mensen hebben der geen last van alleen me neefje en ik ben een oplossing voor hem aan het zoeken. Maar hij had ook meerdere spellen geprobeert en hij leest gewoon de cd's niet
9 van de 10x is je ps3 lens dan defect..ik zou sony ff bellen..binnen je garantietermijn van een jaar vervangen ze hem gratis, daarbuiten kost het je 149,50 en krijg je een nieuwe met 3 maanden garantie. Je kan dit ook bij je lokale Game Mania laten doen, ook als die niet daar is gekocht of buiten garantie is.

Je zou je ps3 kunnen proberen te formatteren maar dat werkt zelden.

Mijn advies: gewoon vervangen via sony:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip want ik denk toch dat de lens kapot is