voor hoeveel euro maximaal kan ik gta 4 inleveren bij gamemania?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Als ik jou was zal ik beter op marktplaats zetten , bij de GameMania heeft mijn neef de nieuwste fifa ingeleverd en kreeg 5 euro. Markplaats dus! Je hebt kans dat je 15 euro meer voor krijgt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou hem gwn 2e hands zelf verkopen want gamemania geeft nooit zo veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ongeveer 1/3 van de prijs van waar zij hem voor verkopen. Wil je cash? Dan gaat er nog eens 1/3 af van wat je krijgt.
( het is hem niet waard, je kan hem beter idd zelf 2dehands verkopen of houden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cash gaat 1/4 vanaf;)
Kijk eens op bol.com, ook daar verkopen ze tweede hands spellen, dan kan je een schatting maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer 10 euro..afhankelijk van de game mania en hun huidige voorraad..ik zou zeggen bel ze ff.