Vraag over Pahelika Secret Legends

Bij, zo ongeveer bij die ijskamer... moet op een gegeven moment een woord vinden in een vierkant (in een rood vierkant?)... Wie kan mij vertellen welke woord dat is?? Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Als je mij kunt vertellen waar het over gaat,wil ik wel proberen het uit te leggen. Zo is het erg moeilijk!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben er nu achter dat het een game is en daar heb ik niets mee.Sorry!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ooooo dat moet je intypen
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echt niet gedacht dat iemand hier een antwoord op zou weten ... :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha