Ik zit te twijfelen of ik TDU of TDU 2 moet kiezen. wat is het verschil tussen de 2 games?

TDU = test drive unlimited

Toegevoegd na 3 uur:
en waar kan ik test drive unlimited 2 kopen?
natuurlijk zo goedkoop mogelijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Zeker weten TDU2,
want TDU1 is redelijk slecht kwa sturen, dit gaat heel raar en vervelend. In TDU2 is dit voor een heel groot deel verholpen en gaat het dus ook een stuk beter. TDU2 is natuurlijk ook veel uitgebreider en nieuwe, mooier en er zijn meer mogelijkheden (als huizen e.d.).'

Dus zeker voor TDU2 gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tdu 2 is de opvolger van tdu, en is dus ook recenter, mooier, ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het spel al sinds de release en moet zeggen dat natuurlijk tdu2 veel mooier is qua graphics maar tdu heeft weer motoren wat ik soms wel mis als je even lekker Rond wilt touren. In tdu2 heb je ook recentere auto's zoals de bugatti veyron. Wat ook nog een groot pluspunt van tdu2 is is dat de map van tdu 1 al ingebouwd zit en je hebt ook nog ibiza dus je hebt ongeveer 2x zoveel ruimte. Al met al vind ik tdu 2 leuker en veel mooier dan tdu. Succes met je keuze maken!