Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een leuk spel?

ik heb een vrij slecht computer van 10jaar oud met Windows xp maar ik zoek een spelletje/spelletjes die ik op mijn computer kan doen en ik leuk vind op het moment speel ik minecraft en warcraft 3. maar geen schiet spellen
ps ben 13 jaar
gr. zoë
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

www.farmerama.nl is een leuk spel. Het is een soort boerderij waar je groente, fruit en dieren teelt. Er komen allerlei opdrachten langs waarmee je punten kunt verdienen en zo steeds levels verder komt.
De spelleiding komt bijna iedere week met een speciaal 'event' waarbij je extra punten kan krijgen, waardoor het spel steeds weer een andere wending krijgt.
Bij het spel speel je niet tegen anderen. Wel kun je wat 'buren' uitnodigen die dan zorgen voor uitbreiding van je speelveld en aan wie je gratis cadeautjes geeft en van wie je die ook terugkrijgt.
Het is een gratis online spel met de mogelijkheid om er wel geld aan uit te geven. Maar ook zonder er geld aan uit te geven, kun je het gewoon spelen weet ik uit ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rollercoaster is ook wel een leuke spel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is De Sims wat voor je? Zelf vind ik het niet leuk, maar ik ken zoveel mensen die er helemaal weg van zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.zoomumba.nl is een dierentuin spel en daar moet je je dieren verzorgen heel leuk dus of www.freeAquazoo.nl dat is een eigen aquarium
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.habbo.nl !! Het is een soort virtuele wereld waar je je eigen poppetje moet maken, je kunt je kamer inrichten met meubi ( meubels ) die je koopt met credits. Deze credits kan je met echt geld kopen, maar je kan ze ook ruilen met andere Habbo's. Als je geen credits hebt, kun je ook spullen kopen met pixels. Dat is het gratis geld. Je krijgt pixels door elke dag even op Habbo te komen, respect te krijgen of je huisdier te aaien! Kortom, Habbo is een verschrikkelijk leuk spel!! Je moet wel je emailadres invullen, maar er gebeurt niks mee want Habbo word bestuurt door 3 volwassen mensen van rond de 20 en rond de 40.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.gaiaonline.com (Speel ik ook, als je me toe wil voegen moet je ff m'n nickname vragen via privébericht)
www.sunnieday.net. (Habbo, maar met gratis credits.)
www.switchin.net
www.maidmarian.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RollerCoaster Tycoon (als het kan RCT3, maar 1 en 2 zijn ook wel leuk (met 1 moet je oppassen, want er zijn meldingen dat ie na een tijd in je computer ontploft (ook bij mij gebeurd)) 3 is echt heel leuk en veel beter dan 1 en 2!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een gratis online spel is runescape.
kan je allerlei dingen trainen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zylom zijn héél veel deluxe spellen te koop, en er zijn regelmatig kortingen beschikbaar, tot 90%!

Voor gratis spellen, erg leuk en vooral leuk als je tussendoor moet werken op je computer, zijn My Free Farm en Kapi Hospital. My Free Farm ken je wel, in Kapi Hospital ben je een arts en krijg je regelmatig patiënten met ziektes, zoals Brakeritis en Neusvleugelacne, en je moet die behandelen met super grappige medicamenten, zoal een wc-pot bij Brakeritis en een staalborstel bij Neuvleugelacne.

Erg leuke spelen, probeer maar eens uit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gamingonly.nl/forum
Hierin vind je al je info over games.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Counterstrike.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding