Hoe zit dit met een wallie card op soldier front?

Ik had nog een wallie card van 10 euro liggen. Deze ging ik gebruiken voor sf. Maar het was een wallie card van 10 euro. En op die site kan je alleen aanvinken voor 5 en 10 dollar. 10 euro is natuurlijk meer dan 10 dollar. Ik heb gewoon 10 dollar aangeklikt en de code ingevoerd. maar 0 euro is gelijk aan 8 dollar nogwat. Hoe kan ik die overige 2 dollar nog erbij doen, want nu op ik minder g coins dan eigenlijk voor 10 euro zo moete.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dat is het nadeel bij aanschaf van een wallie card ;).

Je kan deze laatste 2 dollar erbij doen door een nieuwe wallie card te kopen.

1. Je selecteert opnieuw hoeveel je wilt betalen aan het spel.

2. Er wordt gevraagd om een code van de wallie card.

3. Je vult eerst de oude kaart in met het resterende bedrag.

4. Vervolgens de code van de nieuwe kaart om de totale betaling te voldoen.

Betaling via een wallie card is helaas niet anders..