Hoe heet dat spelletje? En is het voor iPod Touch?

Je hebt een bepaald gebied in een bepaalde kleur en dan moet je door de kleur te veranderen het hele bord een kleur laten worden. Hoop dat dit te begrijpen is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (6)

Bedoel je het spelletje dat in de bron staat? Want dat heeft allemaal verschillende namen overal, er bestaat niet één soort naam voor. Hier heet het dan Mad Virus.

Of het voor iPod Touch ook is, weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kun je dit spelletje op de hyves app spelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een spel op me Ipod dat aan de omschrijving voldoet.. Het heet 'flood-it!'. Hoop dat dit is wat je zoekt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Colorized heet het.

Erg leuk. Zie link.

Toegevoegd na 17 seconden:
En ja, het werkt op een Ipod Touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het als flood-it, ikzelf heb het als gadget op mn google startpagina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad flood it er zijn velen versies van, kijk maar in de app store