Ik maak een call of duty map, voor op het 'internet!' dan krijg ik een klein scherm met allemaal letters. en kan ik niet spelen. aleen wat intypen.

Er staat allemaal van
Waring: eneble sounds:
waring :
waring
heel heel vaak..
er staat een balkje onder,, daar kan je wat intypen.
wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Heb je wel een legale versie ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt dat is jou server k weet dat ik dat ook altijd kreeg met soldier of fortune in dat scherm ken je commandos typen die in de server uitgevoerd worden bijv bij soldier of fortune was het altijd ~killall ofzo en dan ging iedereen dood en ~iamgod met een naam erachter dan kon diegene niet meer dood enz