hoe zorg je ervoor dat je geen last hebt van monsters en zombies in minecraft?

ii hoe heel veel van minecraft alleen haat ik die monsters en zombies hoe kun je ervoor zorgen dat ze er niet zijn of nooit ion jouw buurt komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
36.2K

Het beste antwoord

Ga naar options en zet modeop peacefull zo zijn er geen monsters meer en ga je minder snel dood
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb het even voor je nagevraagd, want ik weet niets van games....

Dat is heel makkelijk.

Doen:
1. Maak een deur (of 2, hangt af van hoe breed de ingang van je huis is). Per deur een vakje van 2 breed en 3 hoog op je workbench/crafting table van planks (wood van bomen en dat bewerken)
2. Zorg dat ze niet onstaan vlak voor je deur.
-Zet torches neer (fakkels, 1 coal bovenop 1 stick voor 4 torches)

Leuk, maar niet nodig:
-Als je in een woestijn zit, of toevallig wat zand hebt, verspreid dat zand dan in de grond voor je deur, gewoon hier en daar een vlakje zand, en zet op elk vakje 1 cactus-blokje (zodra je die hebt, groeien overal waar zand is, dus aan het water of in een woestijn) Die dingen groeien 3 blokjes hoog, en als iets er tegen aanloopt loopt het schade op (DIT GELDT OOK VOOR JOU) Gewoon het blokje onder een cactus wegslaan, dan valt de cactus uit mekaar in blokjes.

Handig, maar niet noodzakelijk:
3. Zelfverdediging.
Bouw een toren naast of op je huis vanwaar je zicht hebt op je voordeur. Zorg dat je vanuit je huis die toren in kan, en ruim alles op wat voor je deur staat met pijl en boog.

En ten slotte:
4. Zorg dat je terug bent bij je huis voor het te donker wordt, dan de deur achter je dicht doen, en lekker in je bed gaan liggen tot de zon op komt. (zorg wel dat je bed niet te dicht bij de buitenwereld staat, anders verschijnen de monsters naast je bed xD)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze komen niet waar het. Licht is dus gebruik fakkels