Waar kan ik dit internetspelletje vinden?

Ik heb enkele jaren geleden, ik denk 2005/2006, een spelletje gespeeld op de Jetix-site (Jetix was een kinderzender, en is nu Disney XD), maar nu kan ik dit spelletje niet meer vinden. Beschrijving:

Je kon dit spel met zijn 2'en of in je eentje spelen. Elke speler had een stier/koe met 3 ballonetjes op zijn achterste (de ene rode ballonnetjes, de ander blauwe), deze stieren liepen in een grasveld en je zag het van bovenaf. Aan de voorkant hadden de stieren hoorntjes waarmee je de ballonnetjes van de ander kon lekprikken. Het doel van het spel was dus om de 3 ballonetjes van de ander lek te prikken, voordat deze dat bij jou had gedaan.

Ik zoek dit spelletje al gedurende een lange tijd. Wie helpt mij uit de brand?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

met een waybackmachine heb ik de oude jetix sites gevonden
je kunt ze nog op datum aanklikken en de games worden wel germoemd
zijn niet meer te spelen
misschien kom je zo iig op de naam