Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Battlefield 1942, hoe installeer ik de desert combat mod en waar kan ik hem downloaden?

De titel zegt het al, waar kan ik het downloaden en hoe installeer ik het, en hoe speel ik met desert combat. Zijn er bepaalde servers? Hoe vind ik die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
894

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Allereerst moet je Battlefield 1942 hebben, ik neem aan dat je die al hebt. Zorg ervoor dat je de laatste versie van BF1942 hebt (downloadlink voor de patch staat in bron 1).

Daarna kun je vanaf de link in bron 2 de installer downloaden. Als het goed is wordt alles dan automatisch goed geïnstalleerd. Als de installatie voltooid is staat er als het goed is een shortcut op je bureaublad.

Trouwens, als je Desert Combat wilt omdat je moderne wapens wilt kun je misschien beter Battlefield 2 aanschaffen. Dan heb je standaard modern spul en als je terug wilt naar WOII heb je de Forgotten Hope 2 mod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm nou bf2 is net te zwaar voor mijn oude pc met 256 ram :P, maar bedankt voor de bronnen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding