hoe zet ik mijn black ops filmpje op youtube?

IK heb een filmpje op mijn black ops gemaakt , omdat ik die ronde heeel goed had gespeeld had ik hem opgenomen en nu hoe krijg ik hem van me playstation af en op mijn youtube acount?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via call of duty . Com dan theater en instructies volgen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Psn is toch offline?

Het beste antwoord

Een USB-stick een je playstation, het filmpje op je USB-stick zetten (driehoekje, verplaatsen), en dan op je computer gewoon uploaden.