Leuke/goeie 3D shooter games voor oude pc? 256 ram

Weet iemand wat leuke 3D shooter games die mijn oude pc met 256 ram aan kan? Ik zou zo graag battlefield 2 willen spelen vanwege de helicopters en straaljagers enzo maar me pc is te oud. maar goed, graag noem er maar zoveel mogelijk op graag. De games die ik al weet:
- counterstrike
- call of duty 1 & UO
- urban terror.
- ace of spades
- (voeg toe)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (6)

farcry 1 misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, hmm maar die monsters vind ik niet leuk die in de game zitten.
Unreal Tournament! Daar is nog steeds een rijke, rijke community voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, bedankt, ik ken die game maar ik zou hem opnieuw willen spelen maar weet jij goeie servers? Of community?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik speel het zelf nog maar iets van 2x per jaar tegen een paar collegae... Ik hoor van anderen die er nog middenin zitten en regelmatig clanwars hebben en zo. Google kan je ongetwijfeld verder helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Medal Of Honor Allied Assault
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een topper is natuurlijk tom clancy ghost recon advanced warfighter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die is niet voor 256 ram computers.
Battlefield 1942, kan die net wel of net niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net gekeken en mijn pc moet die aan kunnen, en op youtube filmpjes gekeken, echt super vette game! Lijkt best veel op battlefield 2!
Ik ga het uitproberen, hopelijk doet ie het :).
Ps: spelen er nog wel mensen dit spel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super vet! Hij doet het! Ik ben er verslaafd aan geraakt!