beste mensen ik heb net een psp gekocht en ik wil er internet op knallen maar mijn router ondersteund mijn psp niet wat moet ik nu doen groetjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Heb je al gekeken of de instellingen goed staan? Juiste WEP/WPA code?

Werkt dat niet, laat dan eens in een reactie weten welke foutmelding je krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok hartstikke bedankt :) .

Andere antwoorden (3)

Komt misschien om dat het psn is gehackt en het tijdelijk niet doet???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de week was op het nieuws dat PSP van internet is gehaald omdat het was gehackt.
Misschien later nog eens proberen?

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.psp-media.nl/psp-online/41965-connection-error.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om erop te kunnen internetten is geen PSN nodig.
je kunt misschien de code WEP/WPA invulle?
maar. als ie het echt niet doet zou ik meteen naar
de winkel gaan en vrage waarom hij niet doet! en neem je bonnetje ook mee.