Hoelang is het normaal is om call of duty black ops (schietspel) op de playstation 3 per dag te spelen?

Ik mag het alleen maar 2 uur per week spelen van mijn ouders en is dat normaal?
Hoelang mogen jullie dan spelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat wil je van ons? Dat we zeggen dat je ouders rare regels hebben? Dat je van ons langer zou mogen spelen? En dan, verandert dat iets aan hun regels?
Kimath
13 jaar geleden
Ligt er aan hoe oud je bent, maar je woont in het huis van je ouders, dan heb je je aan die regels te houden.
Waarschijnlijk hebben ze deze limiet ingesteld om te zorgen dat je huiswerk en dergelijke er niet onder kunnen lijden.

Antwoorden (7)

Er is niet echt een "grens".

Persoonlijk vind ik 2 uur weinig.
Als je nog huiswerk heb, en je moet doordeweeks gewoon van vroeg tot laat naar school, dan is het logisch dat je niet heel lang mag spelen van je ouders, maar 2 uur in de week is niets.

Ik ben nu 16, en mijn ouders hebben niet echt regels over de tijd dat ik op mijn PS3 zit, maar ik speel ook op mijn kamer die z.g.a. verboden gebied voor ze is.
Waarschijnlijk mag ik ook niet langer dan 4 uur in de week van mijn ouders, maar ik doe het gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij ook niet echt een grens, maar kdenk ongv een uurtje perdag wel normaaal is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kspeel 3 uur per dag max. Dat mag ik alleen als ik ook daadwerkelijk leer btw. Ik deed 10 min. Geleden cod BO zombie modus xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eej man jij hebt egt lucky ik doe 3 vwo sta alleen maar hoger dan 7 en mag dan nog zo kort spele kspeel eigelijk mag ik maar max kwartier per dag, ik heb een keer kino gedaan bij iemand anders, level 32 gehaald met zeuskanon haha laterzz
Wat voor je zelf het beste is natuurlijk. Als je 2 uur speelt zou ik om het half uur even pauze nemen en wat gaan drinken dat is wel wat gezonder en beter voor je ogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 uur per week is best weinig. Gemiddeld zitten de meeste toch aan 1 uur per dag of meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd Pc gespeeld, en sinds ik dus een playstation aan heb geschaft ben ik in sommige periodes niet van dat ding af te meppen.
Ben zelf die hard MW2 speler geweest, maar aangezien ik constant de tent rockte en mijn ratio op een gegeven moment op 2.82 lag zag ik er weinig uitdaging meer in.
Ben nu overgestapt op Black ops, wat ik qua gameplay stukken minder leuk vind, maar toch zit er wel weer uitdaging in.

Maar ik kan je in ieder geval zeggen: Soms speel ik een week niet, soms speel ik 6 uur per dag 3 weken lang. Het varieert.
Je ouders zien natuurlijk niet het nut en de lol van het spelen van computergames en willen dat waarschijnlijk een beetje onderdrukken.
Wat dus normaal is? Jeffrey weet t niet.
Mijn vader was altijd heel makkelijk aangezien hij zelf ook games speelt. B)

J.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik hier de enige die makkelijk 6 uur per dag haalt?

van mijn ouders mag ik alles, zolang ik goede cijfers haal...
misschien kun jij ook zoiets voor elkaar krijgen..
je kan bijvoorbeeld vragen of je gewoon mag gamen,na je huiswerk(en evt. klusjes)
(nu is het natuurlijk niet de bedoeling dat je meteen 6 uur gaat gamen, soms iets meer, soms iets minder)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je bent zeker niet de enige;)
als ik niks te doen heb haal ik het MAKKELIJK