Zijn er veel schietgames vr de mac beschikbaar?

Ik ga binnekort misschien overschakelen van pc naar mac, en af en toe game ik nog wel eens graag. Nou vroeg ik me af of schietgames zoals bv. Call of duty of modern warfare ook op de mac bestaan? En waar kan ik ze dan eventueel gratis downloade?

Toegevoegd na 2 minuten:
Modern warfare is van call of duty, ik bedoelde eig. Brothers in arms etc.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb een iMac i7 en heb cod modern warfare en bf2142 voor Mac en draait goed en dan bootcamp met w7 voor steam met mijn spellen als Blackberry ops en bf badcomp. En ook dat werkt en dan dat 27 inch scherm geweldig !!!

1 ding is zeker een mac is niet voor games zie jij veel games voor mac in de winkel liggen ? je zou zeggen nu er intel macs zijn zou dat toch moeten verbeteren ? Er zijn er vast wel en paar maar je zal er denk ik toch bootcamp op moeten zetten en xp extra om er toch wat mee te kunnen nee voor games kan je dan beter een xbox of zo kopen

Je hebt cod voor de mac

Denk dat je voor gamen beter een ps 3 of als je minder budget hebt een Xbox 360 kunt kopen.

Uhmm misschien moet jij even een alienware laptop gaan samenstellen voor de prijs van een macbook... Is er gelijk een vraag minder op goeievraag ;) niet gamen op mac indien op macbook ook niet echt met een andere os...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100