Is Sims3 echt zo goed, of is het net zo een tegenvaller als Spore?

Spore werd al jaren gehypet en zou echt het spel worden dat alle spellen overbodig zou maken. Het bleek nogal tegen te vallen. Met een avondje had je het eigenlijk wel gehad.

Hoe zit het met de SIMS 3? Is dit nu echt zoals het gehyped wordt, of is het gewoon de Sims 1 met wat mooiere plaatjes?

Toegevoegd na 2 uur:
toelichting:
bedankt voor de link naar de reviews. Ik ben echter op zoek naar een echte mening, niet naar die van iemand die een dagje heeft mogen spelen, maar iemand die er een week of wat mee bezig is geweest.

Is het na drie dagen nog de moeite waard?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik keek heel erg uit naar de Sims3, maar toen ik hem een maal had viel het enorm tegen.
De graphics zijn minder dan de Sims 2, en het spel is heel sloom.
Wel leuk is dat je vrij bent in je stad, maar dat is het ook wel.
Nee, het is echt een tegenvaller
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is een website waar alle recensies bij elkaar zijn gezet. Het spel krijgt gemiddeld 87,12%. Dat is best goed.

http://www.gamerankings.com/pc/936498-the-sims-3/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel het al bijna 2 maanden! (Illegaal gedownload..sorry) Het is zoals Sims 2, maar nu als je naar je werk gaat, zie je jezelf ook werken en kun je aangeven of je hard of normaal werkt, of je klusjes doet voor je baas enz. Als je hard werkt, is de kans op promotie groter, maar je moet wel langer rusten. Je kan ook naar school, naar een restaurant of naar het park bijvoorbeeld. Ook kun je op bezoek bij anderen of gewoon een wandeling of een ritje maken door de stad. Je kan ook naar de sportschool of bibliotheek. Ik vind het nog steeds een geweldig spel! ( ik heb geen aandelen hoor, hahaha)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het spel nu een week of 2.
Sommige dingen zijn anders dan in Sims 2, bv dat je overal naartoe kan gaan, dat gaat veel soepeler en sneller dan in S2 en het is leuker.
Ik mis alle mooie meubels en behang etc die ik in S2 heb, en ik vind het erg jammer dat je in S3 niet gewoon een los huis kan bouwen zonder familie (dan kan je je lekker uitleven in het bouwen en ontwerpen van een huis zonder op geld te letten) ik heb ook nog geen werkende cheat kunnen vinden om aan meer geld te komen. (Maar misschien heeft iemand anders die wel, zou je die dan aan me door willen geven?)
Het is nog steeds iedere dag vaste routine om te eten, douchen, wc, schoonmaken etc en daardoor kom ik nauwelijks toe aan het maken van contacten of opdrachten enzo.
Dus kortom veel minder verschil met S2 dan ik verwacht had. Ik vind het wel heel erg leuk dat je voorwerpen andere kleuren en patronen kan geven, alleen jammer dat het dan wel de vooringestelde patronen van maxis zijn.
Ik vind de standaard meubels nogal oubollig. Er komen al steeds meer nieuwe meubels bij, maar daar moet je wel (flink!) voor betalen, net zoveel als bv voor een uitbreidingsset van S2.