Wat gebruik je het liefst om te gamen en welke games zijn je favorieten?

Is de Wii je favoriet, misschien de PS3, oudere consoles of toch alles op de PC?

Welke spellen ben je volkomen verslaafd aan geraakt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1K

Het beste antwoord

Ik heb een old-school PS2 van een jaar of 7 terug. Ik speel nauwelijks nog games, maar de Metal Gear Solid reeks was zeker verslavend. Onwijs mooi spel waar je wordt meegenomen in een heel spannend diepgaand verhaal. Daarnaast speelde ik vroeger heel vaak Tomb Raider (2), op de pc, wat ik beschouw als één van de beste games ever. Zo simpel maar ook zo mooi en ook weer een heel mooi verhaal. Ook Red Alert was een spel waar ik menig middag zoet mee was. Ook hier geldt; eenvoud maar toch een heel goed spel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Ik gebruik zelf de Nintendo DS. Voordeel daarvan is dat je lekker kan gamen zonder gelijk de tv nodig te hebben, zodat het gezin naar tv kan kijken terwijl ik game.
De pc gebruik ik nooit voor gekochte spellen. Wel voor online games.
Het liefst speel ik RPG's (Dragon quest) of puzzle-games. Maar zo nu en dan een actie- of racespel vind ik ook geweldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS2 met Rogue Galaxy (laatste versie, editor's cut ofzo iets). Kan ik lekker steeds Aya Ueto's stem horen als zijnde Kisala.

Moet alleen nog ff de PS2 en de Japanse versie van de game op de kop zien te tikken... :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen TomTom. Alleen een HenkHenk.
Er liggen hier een Nintendo DS en een PS-2 ... en een hele rits PCs ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon op de PC. Patience en Mahjongg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Poker speel ik maar om dat nou een game te noemen voorderest speel ik niks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De PS3, en vooral GTA4, Fallout 3 en Saint's Row 2 hebben me slapeloze nachten opgeleverd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tombraider op de pc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn de mooiste. De nieuwere delen spelen trouwens niet goed op xp en de besturing is veranderd, jammer
Tja, ik ben misschien wat verwend (heeft even geduurd, maar hij is er nu de PS3):
De PC blijft bij mij bovenaan staan ivm City of Heroes (online)
Daarna komt de PSP omdat ik per dag ongeveer 3 uur met de trein/bus reis. Kun je ook lekker mee tegen elkaar spelen. Hierop speel ik van alles, maar de lekkerste game die ik er tot nu toe op heb gespeeld is X-Men Origin: Wolverine (en al een tijd je langer de basher Dynasty Warriors 2).
En nu sinds kort de PS3, met onder andere Little Big Planet, Burn Out Paradise (Geweldig met G'N'R nummer) en PURE.

Dus ieder platform heeft voor mij z'n eigen waarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn spelletjes staan tegewoordig op de Iphone. Echt best wel leuke spelletjes voor een verloren moment. Als ik dan naar een andere console grijp zal het de PC zijn. maar voorlopig volstaat de iphone. Ik vind fieldrunners, tigerwoods, geodefense en flight control het leukst om te doen op het moment.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vooral op de laptop (kan ik overal spelen waar ik wil) en de nitendo ds
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pc games vindt ik het rlxte, heb nog nooit een andere console gebruikt (behalve de oldschool SNES)

Ik ben niet aan games verslaafd maar dit is een opsomming van mijn favorieten (uit elke Genre wel iets volgens mij):

Need For Speed Most Wanted (nee geen carbon)
Unreal Tournament GOTY (en 2004 en UT3 ook wel)
Age of Empires (2 voor multiplayer en 3 voor singleplay)
GTA San Andreas en Vice City
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wii, Tiger Woods 09. Zo verslavend dat we nu een echte golfclinic gaan doen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS3!
Ik speel dan vooral GTA, Little Big Planet, Assasins Creed en Skate.
Echt super, het leuke aan de PS3 is dat je online kan zonder te betalen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik speel de laatste tijd alleen nog guitar hero, en dat kan op alles :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS3
en af en toe de ps2 nog met externe hd en die hdloader.
verslavende games:
Pro evolution soccer, GTA IV , GTA San andreas, Ninja Gaiden Sigma 2 en metal gear solid 4