Hoe krijg ik meer geheugen?

Ik heb nog maar 300 mb op mijn xbox 360.
Ik wil meer. Hoe krijg ik dat? Geen demo's verwijderen, die heb ik niet. Hoe kan ik meer geheugen krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

1 van onderstaande artikelen is wat je zoekt.
Dit zijn een soort geheugenkaartjes die je in je Xbox 360 kan steken. Bij elke gamezaak wel verkrijgbaar, gewoon even vragen bij de kassa.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is er geen kaartje te koop (wat je bv. ook bij telefoons hebt) om het geheugen uit te breiden?
Ik zou zeggen: Google.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfff...
Het is geen telefoon!
Tegenwoordig is het mogelijk om elke externe harde schijf (incl. USB Flash Drives van 2GB o.i.d.) te koppelen aan je Xbox, dit was lang niet mogelijk, maar een van de laatste updates van Xbox maakt dit wel mogelijk! Zie ook de bron voor een nieuwstopic hierover
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou een nieuwe harde schrijf kopen je kan bijvoorbeeld een van 4 GB kopen of een van meer tot wel 180 GB dit is volgens mij niet zo heel duur en dan kan je demo's downloaden wat je wil beter dan bij zo'n memorie unit