Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik meer geheugen?

Ik heb nog maar 300 mb op mijn xbox 360.
Ik wil meer. Hoe krijg ik dat? Geen demo's verwijderen, die heb ik niet. Hoe kan ik meer geheugen krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
825

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

1 van onderstaande artikelen is wat je zoekt.
Dit zijn een soort geheugenkaartjes die je in je Xbox 360 kan steken. Bij elke gamezaak wel verkrijgbaar, gewoon even vragen bij de kassa.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is er geen kaartje te koop (wat je bv. ook bij telefoons hebt) om het geheugen uit te breiden?
Ik zou zeggen: Google.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pfff...
Het is geen telefoon!
Tegenwoordig is het mogelijk om elke externe harde schijf (incl. USB Flash Drives van 2GB o.i.d.) te koppelen aan je Xbox, dit was lang niet mogelijk, maar een van de laatste updates van Xbox maakt dit wel mogelijk! Zie ook de bron voor een nieuwstopic hierover
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou een nieuwe harde schrijf kopen je kan bijvoorbeeld een van 4 GB kopen of een van meer tot wel 180 GB dit is volgens mij niet zo heel duur en dan kan je demo's downloaden wat je wil beter dan bij zo'n memorie unit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding