Waarom laden bij Battlefield Bad Company 2 mijn wapens niet?

Ik heb al een M95 sniper maar als ik in een game zit heb ik alleen de begin dingen... (M24 sniper)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

het is een fout op de servers van EA...

Ik heb er zelf ook regelmatig last van.
Ben rank 40 en heb vietnam (en de specact-kit) ook.Ik heb alles allang vrijgespeeld en toch gebeurt het regelmatig dat alle wapens behalve de beginwapens weg zijn, en dat als je toch speelt de punten niet worden geteld...

je kan proberen om opnieuw op te starten,als dat niet werkt kan je beter afsluiten en morgen weer spelen.
Ik kan alleen maar zeggen : je bent niet de enige die er last van heeft